collected vinyl-albums exposed...

19 december, 2015

On december 19, 2015 by het muziek archief in    No comments


Antoon (Tom) Manders (Den Haag, 23 oktober 1921 - Utrecht, 26 februari 1972) was een Nederlandse tekenaar, komiek en cabaretier. In de laatste rol werd hij met name bekend als Dorus.
Hij was het meest populair in de eerste dagen van de nederlandse televisie mid 1950s tot aan mid 1960s.

Side A
A1.  Geef Me De Ruimte   
A2.  Ik Slaap Nooit Meer Op De Dam   
A3.  En Toch....   
A4.  Ik Heb Een Knoop In Mijn Zakdoek   
A5.  In M'n Droom   
A6.  Het Dierenasiel   
A7.  In De Hemel Is Geen Bier   

Side B
B1.  Pietje-patje-poe!   
B2.  Dat Doe Ik Alleen.....   
B3.  Er Was Eens Een Vrouw In M'n Leven   
B4.  Popfestival   
B5.  Holland   
B6.  Op Visite

Credits
Conductor – Jan Theelen
Orchestra, Choir – Koor en Orkest (Louter Solisten) o.l.v. Jan Theelen*
Written-By, Sleeve, Producer – Tom Manders

Notes
Release: 1970
Genre:  Nederlandstalig, Parody
Length:  29:51

Label - Esso Records

0 comments:

Een reactie posten